Az autógumi gyártók számtalan márkanévvel, ezen belül sokszor ugyanazzal a mintázattal kínálják termékeiket. A sikeresebb gyártók felvásárolják kevésbé tőkeerős versenytársaikat, vagy saját kedvezőbb árfekvésű márkát indítanak útjára a meglévő kínálatuk bővítése - a szélesebb vevőréteg elérése - érdekében. Gyakran előfordul hogy a "no name" abroncs márkaneve mellé a forgalmazó feltünteti a márka tulajdonosának márkanevét.. Ezzel is elősegítve a vevői bizalom kialakulását...
A legtöbb gyártó kínálatában megkülönböztet 3-4 minőségi szintet, ezek kategóriákban határozhatók meg:
- Premium / a legmagasabb elvárások kielégítésére, a legkiemelkedőbb minőségben,
- Quality / a minőségi, mégis kedvezőbb árfekvést előnyben részesítő vásárlók részére,
- Budget / a szerényebb, de mégis megfelelő, állandó minőséget képviselő gumik kedvező áron,
- Low-budget / a legolcsóbb, ezért a minőségében valószínűleg leggyengébb minőség képviselője.
ezek például a Continental-csoport esetében:
- Continental
- Uniroyal, Semperit
- Barum, Matador
- Sportiva, Viking, Delinte stb.
Kellemes vásárlást kívánunk!